tiistai 27. syyskuuta 2016

Hiljaisempi viikko

Moikka taas!
Oon näitä clubin sivuja hiukan laiskanpuoleisesti päivitellyt, mutta päivitellyt kumminkin. Clubissa on ollut nyt hiukan hiljaisemmat nämä kaksi edellistä viikkoa, mutta ei se mitään, aina ei voi olla aktiivista :D Jos nyt sitten kuitenkin pidettäisiin seuraavaksi taas parin aktiivisen viikon jakso.

Tosiaan kävin äsken päivittelemässä jäsenlistan, edellinen 22 jäsentä tippunut yhdeksääntoista.. Apua, pitää hommata äkkiä jostain lisää! Jäsenlistaa päivitellessäni huomasin, että mä olin edellisellä kerralla kirjoitellut sinne ihan mitä sattuu, jotkut nimet olivat väärien otsikoiden alla tai kahteen kertaan! Oh no.. No, onneksi nyt kaikki on toivottavasti oikein :D

Mulla on suunnitelmissa pitää jotain vakituisempia ohjelmia/teemapäiviä, ja Kuikka puhui myös jotain, että hän voisi järjestää teemavaelluksia. Mahtava idea mielestäni :D Clubikokouksissa ollaan toivottu niin kisoja, kesäleirejä, valmennuksia, yö/päivämaastoja, näyttelyitä, videointia, karaoke ja discoilta... Ja tietysti clubigaala, joka jo pidettiinkin!

Yritän itse pitää mahdollisimman monta ohjelmaa tällä viikolla, ja clubilainen, jos haluat pitää jotain ohjelmaa, laita vaan rohkeasti postia! (ei haittaa jos et ole expi, instructor tai leader, voin ylentää sinut sitten)

Ei kai mulla muuta sitten, nähdään taas!
Loppuun vielä pari kuvaa näin harmaan tekstin virkistykseksi :D Ps. (voiko näin edes sanoa blogikirjoitukseen??) anyways, perjantaina olisi varmaankin tulossa uusi banneri ;)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti